13 Ekim 2007 Cumartesi

Aşılar faydalı mı, zararlı mı?

Köpeklerime ve kedilerime bilinçli bir hayvan sahibi olarak tüm aşılarını eksiksiz yaptırdım. Veteriner hekimler ilk temel aşılardan sonra geleneksel olarak de her sene yapılan aşıları öneriyorlar. Acaba bu kadar çok aşı gerekli mi? İnternette ufak bir araştırma yapınca aşıların zararlarını ve hayvanlarımızı nasıl hasta ettiğini bulunca çok üzüldüm. Şu an 5 yaşındaki köpeğimin senelik aşılarını yaptırmayı bıraktım. Kedilerimin de temel aşılarından sonra diğer aşılarına devam etmiyorum. Özellikle sağlıklı beslenme ile desteklenince oldukça sağlıklı ve mutlu bir hayat sürdürüyorlar. Burada yazdıklarımla sizi bilgilendirmeyi ve aşı yaptırırken veteriner hekimlerinizin görüşleri doğrultusunda, daha bilinçli kararlar vermenize yardımcı olmayı amaçlıyorum.

Hiç yorum yok: