1 Eylül 2007 Cumartesi

Bonuk ve Maviş

Kendi evime çıkacağım zaman hep evde bir büyük, bir küçük köpek ve kedi olmasını istemişimdir. Evlenince eşimin sayesinde kediler ile olan ilişkilerim de başlamış oldu. Evdeki boş vaktimde internette köpekler ve kediler ile ilgili siteleri dolaşmak hoşuma gider. Kedilerimi almadan önce kedigen.com sitesindeki ilanları 2 ay boyunca inceledim. Sonunda eşimi de sadece bakalım diyerek kandırıp Taksim'de bir grafik atölyesindeki yavruları görmeye gittik. İlk önce tekir yavrular geldi. 4 tane bıcır ortalıkta dolaşırken veren kişi bir de bu var diye başka bir anneden beyazlı ufacık bir bebek getirdi. Eşim kucağına aldı. Sıcaklığı hoşuna gitmiş olacak ki hemen eşimin kolunun arasına kafasını sokup uyumaya başladı. Eşim sen karar ver diyerek beni şaşırttı. Aslında o anda karar verilmişti. Ben de o zaman elindekini alalım dedim. Tabii tek başına olmazdı. Sonra bütün gün evde yanlızlıktan sıkılacak, etrafa zarar verecekti. Uzun çalışma saatlerimiz de olduğunu düşünerek peki bir tane de ben seçeceğim dedim. O sırada kafasındaki turuncu nokta ve bacaklarındaki sarı tekir renkleri ile diğerlerinden farklı olan yavruyu da ben seçtim. Böylece erkek kedimiz Boncuk ve dişi kedimiz Maviş evimize geldiler.

Hiç yorum yok: