17 Kasım 2017 Cuma

İLK KİTABIM ÇIKTI 2017!


Yıllardır yazdığım Doğal Annelik bloglarımı bir süredir kitap olarak düzenliyordum. 5 yıllık uzatmalı bir çalışma sonunda Kasım 2017'de ilk kitabım "Doğal Annelik Yolunda - Doğum ve Hamilelik" Yeni İnsan Yayınevi'nden çıktı. Bu kitabımda annelik, ekoloji ve holistik sağlık konularındaki tecrübelerimi ve önerilerimi yazdım.


Kitabımın konusu:
“Çocuklarda görülen otizm ve otoimmün hastalıkları önlemek için hamilelik öncesinden başlayarak zararlı kimyasalları hayatımızdan çıkarmamız gerekiyor. Bunlar gidince bedende parazitlerin, bakterilerin kimyasallardan ve toksinlerden filtrasyon için içeri girmesi de gerekmiyor. Ne yiyeceğiz, nereden başlayacağız, tüm detaylarıyla sağlıklı çocuklar doğurmak ve sağlıklı bebekler büyütmek için başlangıç rehberi! Bu kitapta 9 yıllık ilaçsız ve sağlıklı yaşamanın tecrübelerini ve temelini anlatıyorum."

SATIN ALMAK İÇİNhttp://bit.ly/2kwxRRz

Kitabım hakkındaki videolarım:
Anneee TV Ayşe Öner ile doğal yaşam ve doğal sağlığı ve tabii ki kitabımı konuşuyoruz.

TV 8.5 kanalında Seren Fosforoğlu ile Kadın Olmak programında kitabımda anlattığım doğal annelik ve doğal yaşamı konuştuk. 

Yeni İnsan Yayınevi Editörüm Aytaç Timur ile birlikte facebook live videosu için tıklayınız.

Hassas Anne Ece Kumkale ile kitabım hakkındaki konuşmamızın facebook live videosu için tıklayınız.

Kitabımın ilk lansmanındaki duygusal konuşmamın facebook live videosu için tıklayınız.

Taksim Ek Biç Ye İç'te yaptığım söyleşinin facebook videosu için tıklayınız.

Kitabımla ilgili etkinlikler ve imza günleri için lütfen ETKİNLİKLER sayfama bakınız.

"Doğal Annelik Yolunda" Kitabımı D&R, Pandora, Dost kitabevleri yanısıra online olarak D&RidefixPandora bu linklerden de alabilirsiniz.

Kitabımla ilgili okuyucu yorumları:
“Sevgili Başak büyük bir özenle hazırlandığı kendi gebeliklerinden ve doğumlarından edindiği tecrübelerini, anneliğini kadınlarla paylaşmak istemiş. Yaptığı çeşitli araştırmalarla,  kendi pratiklerini birleştirmiş ve bize eşsiz bir kitap yazmış. Teşekkürler ve iyi okumalar.’’ Op.Dr. Gülnihal Bülbül, Kadın Hastalıkları ve Doğum uzmanı

“Çocuğumu yıllardır Başak’ın blogundaki önerilerle sağlıklı bir şekilde büyüttüm. Hamilelere doğuma hazırlıkta ve doğumda doula olarak destek veriyorum. Artık anne adaylarına 15 kitap yerine bir tane kitap önereceğim çünkü doğal sağlık için bu kitap her konuya parmak basıyor.” Cansu Nuras, Deneyimli Doğal Anne, Doula

“Etrafımdaki anneler bana neden çocuğumun daha az hastalandığını ve neden ona şeker ve paketli gıda yedirmediğimi devamlı soruyor. Açıklama yapmaktan yoruldum, artık soran olunca masaya koyacağım bir doğal annelik kitabımız olduğu için çok sevinçliyim.” Aslı Akçay, Deneyimli Doğal Anne, Müzisyen

“Kitabı çok sevdim, gayet akıcı, tam bir başucu kitabı. Keşke hamilelik dönemlerime denk gelseymiş, hiç araştırmalara kafa yormazdım, bu kitabı okur, gerisini düşünmezdim. Yani gayet başarılı, devamını bekliyorum.” Burcu Y., Halkla İlişkiler

Işılay Gedik ile birlikte Doğal Ebeveynlik ve kitabımı konuşuyoruz:



Şu an ilk kitabımın devamı olacak bebek bakımı ve bebek sağlığı konularındaki kitaplarım üstünde çalışıyorum. Kitabım hakkındaki yorumlarınızı ve sorularınızı merak ediyorum. Bana dogalanneyim@gmail.com a mesaj atabilirsiniz.