3 Eylül 2007 Pazartesi

Sokak hayvanları

Günlük hayatımda yürüyerek bir yerlere gitmeyi çok severim. Spor olmasının yanısıra etrafımda olan güzellikleri izlemek çok hoşuma gider. Bir meditasyon gibi gelen bu sokak yürüyüşlerinde her zaman en çok ilgimi sokak hayvanları çekmiştir. Her gün düzenli olarak geçtiğim yerlerde gördüğüm kuşları, köpekleri, kedileri, kelebekleri, aslında tüm canlıları bir sonraki sefer de acaba tekrar görür müyüm diye düşünürüm.

Geçenlerde Nişantaşı'na çok sık gittiğim günlerden birinde bir bankanın kapısı önünde siyah renkli bir sokak köpeğini farkettim. Havalar çok sıcak olduğundan olacak her gün aynı yerde uyuyordu. Bir gün aynı köpeği göremedim, birden nerede acaba diye endişelendim. Yoksa biri onu zehirlemiş miydi? Yada karşıdaki inşaat ile ilgili bir kaza mı olmuştu... Bir kaç gün göremedim. Ancak sonra tekrar aynı yerde uyurken görünce rahatladım. Anlayacağınız birileri de bunları düşünüyor işte...

Hiç yorum yok: