4 Eylül 2007 Salı

Çiçeklerin arasındaki silüet

Yine bol kedi olduğu için en çok sevdiğim yoldan yürürken Cami'nin bahçesindeki bu kediye gözüm takıldı. Cami'nin lojmanında oturan kedileri çok seven bir hanım var. Kedilere baktığı için devamlı yavruları getirip bahçesine bırakıyorlarmış. Tabii yemek bulan kediler de kendilerine bahçeyi mesken ediniyorlar. Ben de kedi olsam kesin orada dolaşmak isterdim. Bahçede o kadar güzel pembe çiçekler var ki... İşte o çiçeklerin arasından bir surat göründü. Yemyeşil sürmeli gözlerini 5-6 resim denemem sonucunda tam istediğim gibi çekebildim. Bir önceki yazımdaki "Dünyanın en güzel gözlü kedisi" ni andırdığını düşündüm biraz da. Ancak aşağıdaki resimden de anlaşıldığı gibi aynı kedi değiller. Resme dikkatlice bakarsanız yalnız olmadığını da göreceksiniz. Yine bir genç annenin karnına yapışmış kuzguni bir yavrucuk, annesi bana poz verirken ısrarla süt emmeye çalışıyor. Sanki bizim dramımızı resmet, niye ben der gibi bakıyor di mi?

Hiç yorum yok: