1 Şubat 2014 Cumartesi

Köpeğinizi bu kursla profesyonel eğitmen gibi eğitin



Stardogs Pozitif Köpek Eğitmenleri yetiştirmek üzere çalışmalar yapıyor. Hakkında bundan uzun bir süre önce bir blog yazmıştım. Şimdiye kadar yaklaşık 100 kadar pozitif köpek eğitmeni yetiştirdiler ve devam da ediyorlar.

Ama bu sefer Almanya’da görüp de içimden geçen kurslara başlıyorlar. Eğer siz de "Ben de Eğitimciler Akademisi'ne gelmek istiyorum ama profesyonel eğitmen olmak değil yalnızca şimdi benimle yaşayan ve bundan sonra hayatıma dahil olabilecek tüm köpeklerimi başkasına ihtiyaç duymadan en yetkin ve en bilinçli şekilde kendim eğitmek istiyorum" diyorsanız tam size göre bir eğitim başlatıyorlar. Profesyonel eğitmen olmak için gerekli olan 3 kurluk programın ilk 1 veya 2 kurunu alıp "Köpek Sahibi Uzmanlık Programı"nı tamamlayabilir ve kendi köpeğinizi "yardımsız" eğitebilirsiniz. Bu işi çok sevdim profesyonel eğitmen olmak istiyorum derseniz de 3. kuru tamamlamanız gerekiyor.

Bu 3 kurla ilgili tüm detaylar, içerik ve ödeme metotları için www.stardogs.com.tr/stardogs-hizmetleri/egitimciler-akademisi  linkini inceleyebilirsiniz. Kurlar minimum 7 kişi ile açılabiliyor, bunu talep etmek için stardogs.tr@gmail.com adresine bir mail atmanız gerekiyor.
 
Daha detaylı bilgi için:
 
 R.Mehveş İpek
 Positive-S Training & Communications
 StarDogs Positive Training
 Türkiye Direktörü
 APDT # 75249
 www.stardogs.web.tr 
 www.stardogs.com.tr
 GSM: +90.533.387 59 27
 +90.555.683 51 28

http://www.stardogs.com.tr/stardogs-hakkinda/

Hiç yorum yok: