4 Ocak 2008 Cuma

Kedilerime yeni sıcak bir yuva arıyorum :(

Merhaba sevgili bloggerlar,
Kedilerim ile ilgili yazdigim blogları bazilariniz okumus olabilir. Bu sene ne yazık ki onlara yeni bir ev bulmak durumundayim. Oldukca saglikli, kardes ve sevgili gibi büyümüs minnoslarima yeni, simsicacik bir yuva ariyorum. Cins kedilerdeki gibi saglik sorunlari yoktur.

Kedilerimle ilgili hayvanlarım bloglarından hikayelerini okuyabilirsiniz.

Boncuk, tekir-beyaz erkek, kısırlaştırılmış, aşıları yapılmış, 1.5 yaşındaki kedim.

Maviş, kahve-turuncu tekir dişi, aşıları yapılmış, 1.5 yaşındaki kedim.

İki kedimi de ayni eve vermek istiyorum. Ayri kalamiyorlar. Tek kedi bakmaktan bir farki yok. Birlikte tum gun oynarlar, eve zarar vermezler. Siz eve gelince de ilgi gosterirler. Tirmalama, pati atma huylari yoktur.

Boncukla bir kopekle oynadiginiz gibi bir kagidi burusturup atip getirmece oynayabilirsiniz. Kendini sevdirmeye bayilir. Lavabodan su içmek ister.

Mavis yeni insanlarla tanismayi cok sever, ilk ilgi gösteren odur. Boncuk'u pesinden kosturmaya bayilir. Tum ev aktivitelerinde size eslik eder devamli yaninizda oynarlar: tv, yemek pisirme, utu, temizlik vs. Evde hic yalnizlik cekmezsiniz.

Kedilerimi sevip, onlara iyi bakacak, verdikleri sevgiyi tatmaya istekli birini arıyorum.

Simdiden cok tesekkurler.

Hiç yorum yok: