10 Ekim 2007 Çarşamba

Boncuk'un kaçma serüveni

Her akşam mümkün olduğu kadar kitap okumaya ayırmaya çalışıyorum. Tabii okuyacak ve aktarmak istediğim pek çok hayvanlarla ilgili kitabım var. Geçen akşam evde salonda oturuyordum. Kedilerin odasını da havalandırmak için açmıştım. Tabii pencere kenarına çıkıp oturmaya bayılıyorlar. Birden yüksekten düşen bir kutu sesi duydum. Hemen içeri gidip baktım. Dolaplardan düşen bir şey yok. Maviş cam kenarında, etrafta Boncuk yok. Pencereden kafamı aşağıya uzattım ki ne göreyim, Boncuk 3m'lik pencereden aşağıya atlamış, oraya sinmiş oturmuş bana şaşkın şaşkın yukarıya bakıyor!!! Arada resimde gördüğünüz gibi bahçede bir kaç kere dolaşmaya çıkmış ve acaiyip hoşuna gitmişti. Ben de hemen dışarı çıktım. Gel gel diyorum ama nafile kendisi uzaklaşıp etrafı incelemeye koyuldu. Fazla uzatmadan kucağıma alıp içeri aldım. Ama o günden beri de camda oturmaya çıkmasına çekiniyorum yine kendini aşağıya atar incitir diye...

1 yorum:

Yayla Sakızı dedi ki...

Sevgili Başak dün Ruşenle konuşurken ben ona blogumdan bahsettim.O da bana senin blogunu söyledi.Şimdi google dan ismini girince buldum.Çok hoşuma gitti.Ben de hayvanları çok severim ama köpek dışkıları yüzünden hep önüme bakarak yürümek zorunda kalıyorum.Halbuki etrafıma bakarak gördüğüm herşeyin keyfini çıkararak yürümesini çok severim.Bende senin sitenden köpek besleyenleri duyarlı olmaya davet ediyorum.Hayvanlarının evlerinde dışkılamasına nasıl müsade etmiyorlarsa dışarda da dikkatli olmalarını istiyorum.Seni ve eşini öpüyor bayramınızı kutluyorum.Sevgiler ve başarılar. Fatma Genceren