4 Eylül 2007 Salı

Dünya'nın en güzel gözlü kedisi ve refakatçisi



Gözleri her zaman çok beğenirim. Her tanıştığım insanın gözlerini ayrı güzelliği aklıma kazınır. Hele hayvanlarda bunu izlemek çok daha hoşuma gidiyor. Bir gün henüz sokak hayvanlarının resimlerini çekmeyi kafama takmamışken, yolda minnacık bir yavru kedi gördüm. O kadar güzel gözleri vardı ki, onun resmini çekmeyi gerçekten çok istedim. Neyse ki artık cep telefonlarında kameralar var. Çok iyi bir kalitede olmasa da o anı ve gözlerini belgelediğim için çok mutluyum. Ne kadar güzel sürmeli, maviş gözleri olan bir sokak kedisi. Böylesini gerçekten hiç görmedim. Aynen bir zamanlar müthiş güzel yeşil gözleri olan bir Afganlı kızın resmini çeken National Geographic fotoğrafçısı gibi, sonraları bu resme bakıp bakıp etrafta büyümüş mü diye gözlerim aradı ama bir daha rastlamadım. Umarım bu güzelliği farkeden biri onu almıştır...


İşte bu yavru ile ilgilenirken birde yanındaki güzel gri-beyaz kediden sözetmeden yapamayacağım. Bu güzel tüylere ve yeşil gözlere sahip büyük kedi ve yavruyu evimde kedilerim olmasaydı kesin alırdım diye içimden geçirmeden edemedim ve onlar için güzel bir hayat dileyerek yoluma devam ettim.

1 yorum:

Muge dedi ki...

gozleri ne guzelmis oyle, masmavi, ben gorsem yolsa kesin alirdim:)