3 Eylül 2007 Pazartesi

Beni mi takip ediyorsun?

Ananem kedileri çok sever. Hatta evde beslemesi mümkün olmadığı halde yazlıkta tüm kedileri sever, dedemden gizlice onlara mama verir. Ananemin bir zamanlar Ankara'daki evinde küçükken gidip duvarında iki tane sarı yavru kedi resmi olan odada uyumayı çok severdim. O kedileri ananem her gördüğünde "Canlarım, siz ne güzelsiniz öyle" diyerek sever. Onlarla konuşurdu. Halen aynı şeyi odasındaki tüm kedi resimleri ile konuşarak yapmaya devam ediyor. Telefonda bana her zaman "kedilerim ne yapıyor?" diye sorar. Ananem sevdiği için gri kediler gibi sarı kedileri de çok severim. Resimdeki genç erkek kedi bizim sitede yaşıyor. Zaten etraftaki kedileri görünce çok şaşırmıştım. Normalde pek sarı kedi bulmak zor olur genelde hep kahverengi tekir bulunur sanırdım. Meğer mahallenin tüm sarı kedileri (Yaklaşık 15 tane) bizim sitedeymiş. Birini de takip edip resmini çektim. Diğerleri de arada objektifime yakalanırsa blogumda yerlerini alacaklar.

Hiç yorum yok: